Sunday, February 22, 2009

the giving tree at gwalior india






6 comments:

  1. ini lah first sculpture aku,lokasi nya di ITM universe,Gwalior 300km dari
    New Delhi,tingginya dalam 17ft,berat dlm 2 tan,material besi,colour flat black pasal nak jadikan dia mcm shadow,jangkamasa buat kerja kurang lebih sebulan tapi kurang sebenarnya pasal banyak main dari kerja,masa ni agak besemangat pasal tgh chatting dgn awek malaysia hahahaha,(tapi hampeh akhirnya hehehe) work ni based pada cerita 'the giving tree' karya shel silverstein,dan aku cukup teruja dgn cerita ni,buku ni di introduce oleh kawan aku yuken teruya masa residency kat sydney zaman dulu dulu. so ENJOY LA ye

    ReplyDelete
  2. caya lah ise...bangga bangat aku dengan ko...

    ReplyDelete
  3. laaaa pokok tu kaa. aku ingatkan intalasi bangku-bangku kat tepi tu :)

    Ise zindabad, jai jai ise..(bahsa gwalior ni)

    ReplyDelete
  4. gua caya sama lu!
    juga benci..
    juga sakit hati..

    jeles sebenarnya.

    argh!

    ReplyDelete
  5. POKOK NI CUN NI KALAU BUAT DESGN TEE SHIRT..AKU ORG 1ST BELI KALAU HARGA BWH 50RM LAH.........HOHO

    ReplyDelete